Organisatie

ORGANISATIE

Contributies

De organisatie van de bedrijfscompetitie kost geld. Het uitgangspunt van de Stichting is, dat de inschrijfkosten van de teams de uitgaven van de Stichting moeten dekken.

Jaarlijks wordt begroot wat de uitgaven van de Stichting zijn, op basis daarvan wordt het inschrijfbedrag bepaald.

Deze uitgaven zijn:

  • Veldhuur
  • Afdracht aan de bond (KNHB)
  • Organisatie herfst- en eindtoernooi
  • Bestuurskosten

Voor het seizoen 2017/2018 is het inschrijfgeld vastgesteld op € 750.

Aanmeldingen/afzeggingen van teams

Aanmelden: 

Een team kan zich ieder moment aanmelden bij Mark Brouwer, 06-53278817, mark@brouwer-apeldoorn.nl.

Start van deelname aan de bedrijfscompetitie kan bij aanvang van het seizoen in september of na de winterstop eind februari.

Afzeggen: 

Een team kan zijn deelname aan bedrijfshockey slechts beëindigen bij aanvang van de winterstop of voor of tijdens het eindtoernooi. Afmelden bij Mark Brouwer, 06-53278817, mark@brouwer-apeldoorn.nl. Restitutie van de contributie is niet mogelijk bij afmelden tijdens het seizoen.